اطلاعيه
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 408
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

وبسايت شركت در صورتي كه درست اجرا شود مي‌تواند به عنوان بزرگترين ابزار فروش و بازاريابي شما باشد. بسياري از افراد و سازمان‌ها بر اين باورند كه با راه‌اندازي يكباره سايت جديد كار آنها كامل شده و سايت بايد براي آنها صدها مشتري راغب و سفارش را به ارمغان بياورد؛ در صورتيكه راه‌اندازي يك وبسايت تنها آغاز راه است. راه‌اندازي يك وب سايت جديد معادل استخدام يك فروشنده جديد است. در مورد استخدام جديد، سازمان شما بايد به احتمال زياد آموزشي ارائه دهد و پس از آن عملكرد را در طول زمان براي اطمينان از حداكثر بازده سرمايه‌گذاري اندازه‌گيري كند. به طور مشابه يك طراحي سايت در تهران با عملكرد بالا نياز به توجه منظم، پرورش و اندازه‌گيري عملكرد دارد.با توجه به آنچه كه گفته شد، تكنيك‌هاي متعدد زيادي وجود دارد تا كسب و كار شما بتواند عملكرد خوبي را براي اعمال بر روي وبسايت خود تضمين كند. هدف از اين تكنيك ها بايد بهبود اين سه چيز باشد:نرخ تبديل وبسايترتبه‌بندي نتايج جستجوي گوگلحفظ مشترييافتن مشتري براي وبسايت خود يك كار سخت و وقت گير است؛ اما اگر تكنيك‌هاي مناسب آن را بدانيد براحتي مي‌توانيد بازديدكنندگان خود را به مشتري تبديل كنيد. در اين مقاله ما بهترين تكنيك‌ها را براي بدست آوردن بازديدكنندگان بيشتر براي يك وبسايت بيان مي‌كنيم. چت زنده (live chat) ايجاد كنيد
مشتريان دوست دارند به سؤالات آنها بلافاصله پاسخ داده شود و هيچ چيز بهتر از ويژگي چت زنده براي تسهيل اين امر نيست. مشترياني كه در مورد محصول خيلي مطمئن نيستند، هنگامي كه با فردي از شركت ارتباط برقرار مي‌كنند، ايده بسيار خوبي از كسب و كار نوپاي شما مي‌گيرند. آنها احتمالا تمايل بيشتري به چت زنده نسبت برقراري تماس تلفني دارند. به اين ترتيب مي‌توانيد بسياري از بازديدكنندگان وبسايت را به مشتريان خود تبديل كنيد.اعتمادسازي در مشتريان جديد با استفاده از ديدگاه مشتريان قبلي (Testimonials)
ديدگاه مشتريان مي‌تواند بسيار مؤثر براي وبسايت باشد به اين دليل كه كاربراني كه قبلا محصولات شما را امتحان كرده‌اند بازخورد واقعي براي ديگران مي‌تواند داشته باشد. افراد براي اطمينان يافتن از خريد محصول نياز به تلنگر خاصي دارند و اين تلنگر مي‌تواند نظرات مثبت مشتريان قبلي در استفاده از اين محصول باشد كه خواننده را بايد درگير كند و او را به طور كامل شيفته كند. ديدگاه مشتريان شامل نام كامل، عكس و نظرات كاربر است. بنابراين خوانندگان اغلب با يك بررسي (ديدگاه مشتريان قبلي) معتبر تحت تأثير قرار مي‌گيرند و احتمال بيشتري دارد محصول شما را خريداري كنند. اثر لوگو
چگونه ممكن است يك لوگو (آرم) بر روي نرخ تبديل اثر بگذارد. لوگوها ممكن است ضروري به نظر نرسد اما نقش بسيار مهمي در افزايش نرخ تبديل دارند. براي مثال زماني كه يك شركت معروف لوگوي طراحي سايت در تهران خود را حذف كرد نرخ تبديل آن به 9.9% كاهش يافت. مي‌توانيد همه وبسايت‌هاي مهم را كه از لوگوي بزرگ براي جذب بازديدكنندگان استفاده كرده‌اند بيابيد. لوگو نه تنها ترافيك را افزايش مي‌دهد بلكه باعث افزايش كسب درآمد نيز مي‌شود.سرعت وبسايت
سرعت وبسايت شما تأثير بسيار زيادي بر روي بازديدكنندگان و نرخ تبديل دارد. شما وبسايت‌هاي محبوبي مانند آمازون و Ebay را پيدا خواهيد كرد كه سريعا بارگذاري مي‌شوند. اين امر باعث مي‌شود گردش بازديدكنندگان افزايش يابد و نرخ تبديل در كسب درآمد وبسايت بهبود مي‌يابد.آدرس‌هاي ايميل را جمع آوري كنيد
بازاريابي ايميلي يكي از مهمترين راه‌هاي تبديل بازديد كننده به مشتري در نظر گرفته مي‌شود. آدرس‌هاي ايميل بازديدكنندگان را با استفاده از پيشنهاداتي مانند كتاب الكترونيك رايگان، مشاوره رايگان يا هر چيز ديگري كه بازديدكنندگان را وادار به اشتراك گذاري شناسه ايميل خود مي‌كند جمع آوري كنيد. حالا با اين افراد از طريق كمپين‌هاي بازارايابي ايميلي كه در آن محتواي اطلاعاتي و تبليغاتي بيشتري به آنها ارائه مي‌دهيد تعامل كنيد. به آنها دلايلي ارائه دهيد كه تا آنها را متقاعد سازيد كه محصول شما را خريداري كنند.از صفحه مقايسه استفاده كنيد
اگر شما در بازاري هستيد كه تقاضاي زيادي دارد، شانس يافتن تعداد زيادي رقبا در بازار مشابه وجود دارد؛ اين بدان معناست كه مشتريان محصولات شما را قبل از خريد با رقيب‌تان بررسي مي‌كنند. چرا به مشتريان بالقوه خود با يك صفحه فرود كه اين مقايسه‌ها را داشته باشيد كمك نمي‌كنيد؟ به آنها دلايلي ارائه دهيد كه چرا آنها بايد محصول شما را از ميان رقبا انتخاب كنند. مي‌توانيد اين كار را در قالب يك نمودار مقايسه شده با تصاوير، اعداد و نمادها انجام دهيد.اطمينان حاصل كنيد كه اولين باري كه مشتري سايت شما را مي‌بيند فراموش نشدني براي او باشد. براي يك رابطه طولاني و پربار با مشتري سخت كار كنيد. مشتريان خود را درك كنيد، به بهبود عمكرد طراحي سايت در تهران خود متعد باشيد و از همه نكات گفته شده در بالا استفاده كنيد. در وب 24 مشتاق دريافت نظرات شما هستيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۹:۴۴ ] [ مينا ]

يكي از آن تصميم هايي كه بر روي تمام سال هاي فعاليت كسب و كار شما اثرگذار است، دامنه يا Domain وبسايتتان خواهد بود كه اسم سايت شما را مشخص مي كند. فرقي ندارد كه يك استارتاپ نوپا هستيد، يا اين كه قصد گسترش تجارت سنتي و حتي خانوادگي خود را در فضاي آنلاين داريد. در هر صورت، آن چيزي كه در آدرس URL سايت شما نمايش داده مي شود، حكم امضاي شخصي و هويت برندتان را دارد. در اين مقاله مي آموزيم كه چگونه با رعايت نكاتي ظريف اما پراهميت و طلايي، دامنه اي را انتخاب كنيم كه هرگز قصد تعويض آن را هم نداشته باشيم.در نظر داشته باشيد كه اسم سايت شما، همانطور كه تلفظ مي شود بايد نوشته شود و معادل دامنه اي است كه براي سايت خود ثبت مي كنيد. بنابراين براي انتخاب اسم مناسب براي طراحي سايت شركتي بايد به دنبال انتخاب دامنه معادل با آن نيز باشيد، ما در اين مقاله نكات مرتبط با انتخاب دامنه و اسم سايت را مطرح مي كنيم و براي شما آنها را شرح خواهيم داد.1. خط تيره و اعداد در دامنه ممنوع!
يكي از اشتباهاتي كه خيلي از افراد تازه كار در انتخاب دامنه وبسايت خود و يا شركت شان مرتكب مي شوند، اين است كه وقتي نام انتخابي آن ها قبلاً انتخاب شده است، از خط تيره براي ساختن يك دامنه منحصر به فرد كمك مي گيرند. به مثال زير دقت كنيد:فرض مي كنيم من مي خواهم يك فروشگاه آنلاين گل فروشي راه اندازي كنم. نامي كه من براي تجارت آنلاين (E-Commerce) خود در نظر گرفتم GolForoush.com است. اما نا اميدي در من زماني شكوفه مي زند كه مي بينم قبل از من، شخص يا شركت ديگري اين دامنه را به ثبت رسانده است. حال من براي آن كه هوش خود را اثبات كنم (!)، يك خط تيره بين Gol و Foroush مي گذارم تا دامنه اي به صورت Gol-Foroush.com داشته باشم.شايد در ابتدا ايده اي اين چنين خردمندانه به نظر برسد، اما تجربه ساليان اخير وبمستر ها نشان داده كه به ياد سپردن دامنه اي با خط تيره براي كاربران سخت خواهد بود. در ضمن من ممكن است نا خود آگاه، مقدار قابل توجهي از بازديد كنندگان طراحي سايت شركتي خود را به دامنه رقيب بفرستم. زيرا كاربران به صورت پيش فرض دامنه را بدون خط تيره تايپ مي كنند، و طبيعتاً سر از وبسايت رقيب من در خواهند آورد.2. .com را فداي گزينه هاي ديگر نكنيد.
درست است كه امروزه گزينه هاي پر شماري، براي نشستن در انتهاي URL شما در دسترس هستند، اما .net، .info و تمام انتخاب هايي از اين دست، اولين فكري نيستند كه به ذهن كاربران عادي اينترنت خطور مي كنند. نزديك به 75 درصد دامنه هاي فضاي اينترنت، با .com به پايان مي رسند. پس اكيداً توصيه مي كنيم دامنه ي خود را با .com به اتمام برسانيد.معمولاً شركت ها زماني به فكر گزينه هايي چون .net و به خصوص .ir ميافتند، كه دامنه انتخابي آن ها قبلاً خريداري شده باشد. اما رفتن به سراغ گزينه دوم، بهتر از كوچ به دامنه اي ارزيابي مي شود، كه انتخاب نخست كاربران عادي فضاي مجازي لقب نمي-گيرد. اين را هم به عنوان تير خلاص در نظر بگيريد، كه مرورگر ها اگر كاربر در قسمت URL انتهاي دامنه را ننويسد، وي را به صورت اتوماتيك به دامنه .com كه احتمالاٌ رقيب شماست، بر مي گردانند.3. دامنه بايد به سادگي نوشته و خوانده شود.
شايد اين امر كه دامنه ي يك برند مطرح بايد توسط كاربران سريع و بي دردسر تايپ گردد، كاملاً بديهي و معقول به نظر برسد. اما تلفظ آسان يك دامنه از ديد عده اي آن قدر هم مهم و حياتي تلقي نمي شود. خب اگر كمي از ويژگي هاي فيزيولوژي ذهن انسان بدانيم، در خواهيم يافت كه مغز ما هر آن چه كه راحت تلفظ و خوانده مي شود را، بسيار بهتر از كلمات يا عباراتي كه صرفاً راحت نوشته مي شوند ثبت و ضبط مي نمايد.اگر دامنه سايت شما به سختي تلفظ مي شود، هر چقدر براي برند سازي و تثبيت ارزش هاي كسب و كار آنلاين خود تلاش كرده ايد بي اثر و يا كم اثر خواهد بود. يكي از آزمون هاي موثر براي سنجش ميزان آساني دامنه ي شما در تلفظ، اين است كه از 10 نفر بخواهيد آن را بدون هيچ پيش  زمينه اي بخوانند. اگر بيش از 1 يا دو نفر در اولين كوشش به مشكل برخوردند، بهتر است كمي روي نام دامنه ي خود تجديد نظر كنيد.4. دامنه را تا حد ممكن كوتاه انتخاب كنيد.
دامنه هاي كوتاه به طور عمومي راحت تر به ذهن سپرده مي شوند. درست است كه دامنه ي يك وبسايت، بايد ارزش ها و فعاليت هاي يك برند را به معرض نمايش بگذارد، اما نبايد نوشتن كلمات متعدد موجب طولاني شدن بيش از حد دامنه گردد. براي روشن تر شدن اهميت كوتاهي Domain، يك وبسايت موفق ايراني را مثال مي زنيم.بستر پخش ويديو ي تي وي پلاس، امروزه جزء برترين سايت هاي اخبار و رويداد هاي هنرمندان و به اصطلاح سلبريتي ها به شمار مي رود. اين وبسايت در ابتداي فعاليت خود با دامنه RitmeZendegi.com فعاليت خود را آغاز نمود. اما پس از گذشت زمان نه چندان طولاني، دامنه كوتاه و صد البته هوشمندانه تر Plus.ir را براي خود برگزيد.در حقيقت بخش مهمي از برندينگ يك تجارت، در همان ابتداي معرفي به كاربر توسط نامه دامنه ي اتفاق مي افتد. اگر مخاطب با يك نام مختصر و مفيد كه فعاليت كسب و كار شما را به بهترين نحو شرح مي دهد روبرو گردد، نظر مثبت اوليه ي او نسبت به سايت تان جلب خواهد گرديد.5. دامنه ي شما بايد برند  ايجاد كند.
وقتي قرار است تا سال ها يك طراحي سايت شركتي مشخص را براي كسب درآمد و تجارت در اختيار بگيريد، در حقيقت قصد بنا كردن ساختماني را داريد كه دامنه، پي يا فوندانسيون ساختمان شما را تشكيل مي دهند. يك وبسايت زماني موفق قلمداد مي شود، كه ميان رقباي خود تفاوت ايجاد كرده و باعث پديد  آمدن يك برند منحصر به فرد شود.به عنوان مثال اگر فروشگاه غول پيكر آمازون، نامي عمومي و كلي چون OnlineBookShop.com را به عنوان دامنه انتخاب مي كرد، آيا در سرتاسر دنيا به اين سادگي شناخته مي شد؟ مقصود از اين سخن بي اهميت جلوه دادن حركت اصولي و منطقي در ديگر جنبه هاي يك سايت، مانند محتوا و بازاريابي ديجيتال نيست، اما تمايز ميان يك برج شكوهمند و ساختماني معمولي، از اولين قدم ها يعني ريختن پي سازه مشخص و معين مي شود.در فضاي وب فارسي اما فروشگاه هاي متعددي ادعاي فروش بهترين پوشاك را مطرح مي نمايند، اما آيا هيچ يك از آن ها حداقل در دامنه ي خود، توان رقابت با سايت هاي چون Bamilo.com و يا Modise.com را دارند؟6. استفاده ازcom.
امروزه بسياري از پسوندهاي نام دامنه جديد موجود از دامنه اصلي،.net و.org به تعداد زياد مانند.pizza،.photography و حتي.blog وجود دارد.ما هميشه توصيه مي‌كنيم دامنه.comرا انتخاب كنيد. در حالي كه مي‌تواند استفاده ازنام‌هاي  ه با استفاده از پسوندهاي جديد هم يك گزينه باشد، يك دامنه.com همچنان بيشتر توسعه يافته و معتبر است. پسوند دامنه جديدتر مانند.ninja يا.photography مي‌تواند غير قابل اعتماد به نظر برسد.دامنه‌هاي Dot-com نيز به ياد ماندني‌ترين هستند. بسياري از كاربران، به ويژه كساني كه به عنوان كاربران حرفه ايي تر تكنولوژي شناخته شده نيستند، به صورت خودكار .com" را در انتهاي هر دامنه بدون فكر كردن درباره آن تايپ مي‌كنند.اگر وب سايت شما چيزي شبيه ahmad.photographyباشدوكاربران شما به طور تصادفي  ahmd.photography.com تايپ كنند، آن‌ها بايك صفحه خطا در photography.comمواجه مي شوند. براي جلوگيري از اين خطا با چسباندن با.com،اين اشتباه را به حداقل برسانيد.جالب است بدانيد، اكثر صفحه كليد تلفن هوشمند به طور خودكار دكمه.com را دارند.7. از كلمات كليدي استفاده كنيد
كلمات كليدي در يك دامنه نقش مهمي بازي مي‌كنند. با استفاده از كلمات كليدي در نام دامنه شما، به موتورهاي جستجو بگوييد كه وب سايت شما موضوعش چيست. همراه با محتواي با كيفيت و تجربه كاربري خوب، كلمات كليدي در دامنه شما مي‌تواند به شما در ارتقا رتبه شما در گوگل كمك كند.   بسيار دشوار است كه دامنه خوبي با كلمات كليدي مورد نظر شما پيدا شود كه قبلاً گرفته نشده است. شما بايد خلاق باشيد و كلمات كليدي خود را با كلمات ديگر تركيب كنيد تا   تركيب  بهتري بدست آوريد. البته در نظر داشته باشيد كه استفاده بيش از حد از كلمات كليدي باعث مي شود كه نام دامنه شما در نتايج گوگل به صورت اسپم تلقي شود و در اين زمينه نبايد زياده روي انجام دهيد.8. از عبارات كوتاه استفاده كنيد.
در حالي كه كلمات كليدي مهم هستند، نبايد طول دامنه از حد معقولي فراتر برود. بهتر است كه يك نام دامنه كوتاه و به ياد ماندني داشته باشيد. يك راه خوب  اين است كه نام دامنه خود را زير 15 كاراكتر نگه داريد. دامنه‌هاي طولاني‌تر براي كاربران شما سخت‌تر است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۰:۳۰ ] [ مينا ]

خيلي از افراد طراحي سايت انجام ميدن، cms هاي آماده خيلي كارو راحت كرده. افرادي هستند كه اين كار را در منزل انجام ميدن و طراحي سايت شركتي رو براي خودشون يه حرفه قرار دادن و فكر مي كنند كه چون يه cms با قالب آماده بالا آوردن بايد يه هزينه كمي دريافت كنند و اين هزينه همش سوده و مشتري هم خيلي خوشحال ميشه از اين موضع كه هزينه زيادي صرف نكرده، ولي از طرفي ازين موضوع غافل شده كه آيا وب سايت كارايي لازمو داره؟ آيا وب سايت به صورت تخصصي متانسب با كارش طراحي شده؟ آيا بازديد كننده رو جذب ميكنه؟ و آيا... .جالب اينكه در خيلي از زمانها، انتخاب نادرست طراح باعث ميشه كه مشتري به هدف اوليه خودش نرسه، چرا؟ چون مشتري يك ايده و يك طراحي در ذهن خودش داره كه اگه طراح سايت نتونه اون طرح و ايده را پردازش كنه اونو دچار مشكل كرده در نتيجه به يه مشتري ناراضي تبديل ميشه.در طراحي سايت بحث پشتيباني سايت خيلي مهمه كه متاسفانه خيلي ها فكر مي كنن كه وقتي بعد از يك مدت زمان يك هفته يا يك ماه يا دو ماه، سايت خودشون رو تحويل ميگيرن كار تمام شده ولي نه، ما اعتقاد داريم كه تازه كار شروع ميشه! مخصوصا پشتيباني وب سايت كه دربخشهاي بعدي در مورد پشتيباني وب سايت مفصل صحبت مي كنيم.اما الان گريزي بزنيم به اين مطلب كه طراحي كه مثلا مبلغ محدودي به عنوان طراحي ميگيره هيچ وقت نمي تونه يك سال پشتيباني كامل به مشتري بده در صورتي كه هر لحظه يك وب سايت ميتونه زندگي اون شخص را متحول كنه، حالا شما تصور كنيد وب سايت به مشكل فني برخورده و طراح نتونه پشتيباني بده! البته از يه نظر اين دليل نميشه طراحي كه مبلغ بالايي ميگيره يه طراحه خوبه.در آخر اميدواريم پويا وب پرداز انتخاب نهايي شما عزيزان باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۰:۲۰ ] [ مينا ]

قبل از معرفي ابزارهاي انتخاب تركيب رنگ وب سايت كمي در باره نحوه تركيب رنگ در گرافيك وب سخن بگوييم. برخي معتقدند كه مغز انسان پيچيده ترين كامپيوتر دنياست. بنابراين شايد بتوان گفت با آموختن شيوه صحيح تركيب رنگ، مغز انسان بهترين ابزار انتخاب تركيب رنگ وب سايت است.براي ايجاد يك تركيب رنگ درست در وب سايت و يا هر اثر هنري ديگري ابتدا بايد شناختي از رنگها داشت. ما در اينجا صرفا اصول كلي براي انتخاب تركيب رنگ وب سايت را بحث خواهيم كرد. قبل از تركيب رنگ بايد رنگ هاي اصلي ، رنگ هاي فرعي و رنگ هاي ثانويه را شناخت و سپس به نحوه ايجاد تركيب رنگ هاي زيبا از اين رنگ ها پرداخت.رنگ هاي اصلي :
سه رنگ قرمز، آبي و زرد را بعنوان رنگ اصلي ميشناسيم. براي معرفي رنگ هاي اصلي از دايره اي رنگي استفاده ميشود كه اين سه رنگ را در قسمت هاي مساوي نشان ميدهد. رنگ هاي ثانويه:
براي ايجاد رنگ هاي بيشتر اين سه رنگ را باهم تركيب مي كنيم. نتيجه اي كه بدست مي آيد سه رنگ بنفش ، سبز و نارنجي است كه به رنگ هاي ثانويه معرف هستند. تصوير بالا نحوه تركيب سه رنگ اصلي و ايجاد سه رنگ فرعي و نحوه قرار گرفتن آنها در دايره رنگ را نشان ميدهد. رنگهاي ثانويه را رنگ هاي فرعي نيز ميخوانند.براي ساخت ساير رنگها از تركيب رنگ هاي اصلي و رنگهاي فرعي و يا رنگ هاي فرعي با يكديگر استفاده ميشود. رنگهاي حاصل از اين ترتكيب را رنگهاي تركيبي ميخوانيم.رنگ هاي مكمل : رنگ هاي مكمل به رنگهايي گفته ميشود كه در دايره رنگها روبروي يكديگر قرار ميگيرند. بعنوان مثال ميتوان موارد زير را نام برد.مكمل قرمز: سبزمكمل آبي: نارنجيمكمل زرد: بنفشدر نرم افزار فتوشاپ ما از دايره رنگ HSL استفاده مي كنيم كه تن رنگ ، شدت رنگ و نور رنگ را نيز مورد بررسي قرارميدهد.چگونه يك تركيب رنگ مناسب پيدا كنيم
براي يافتن تركيب رنگ مناسب مبحثي به نام هارموني رنگها را مطرح ميكنيم. در هارموني رنگها بيان ميشود كه يكي از عوامل هارموني رنگها تركيب آنها است. يعني اگر دو رنگ وجود داشته باشند كه در ساختار خود از يك رنگ مشترك استفاده كرده باشند به نظر ما داراي هارموني مي آيند. از جمله تركيب رنگ هاي داراي رنگ مشترك ميتوان به تركيب رنگ هاي : سبزو زرد – بنفش و قرمز- آبي و دودي اشاره كرد.عامل دوم در ايجاد تركيب رنگ هاي زيبا در وب سايت استفاده از رنگ هاي مكمك است. در بالا توضيح داديم كه رنگ هاي مكمل رنگهايي هستند كه در دايره رنگ روبروي يكديگر قرار دارند اين رنگ ها در كنار هم تركيب زيبايي ايجاد مي كنند.رنگ هاي مشابه :
براي انتخاب عناصري كه يك طراحي سايت شركتي را به هم متصل مي كنند ميتوان از رنگهاي مشابه استفاده كرد. مثلا ميتوان هدر سايت را با دكمه ها و يا با رنگ قاب دور تگ ها مشابه انتخاب نمود. رنگهاي مشابه رنگ هايي هستند كه در دايره رنگ ها كنار يكديگر قرار دارند.ابزارهاي انتخاب رنگ وب سايتاز الگوهاي ديگر رنگي كه ميتوان براي تركيب رنگ وب سايت ها استفاده كرد، ميتوان به الگوهاي رنگ مثلثي ، مستطيلي و مربعي اشاره:ابزارهاي انتخاب تركيب رنگ وب سايت
از سايت هاي ارائه دهنده ابزار هاي انتخاب رنگ ابتدا به سايت ادوبي اشاره مي كنيم. شما در زير دامنه color.adobe.com ميتوانيد براساس قوانين تركيب رنگ كه در ابتداي همين مقاله توضيح مختصري از آن بيان شد، طيف رنگي دلخواه خود را انتخاب و در وب سايت خود بكار گيريد.سايت ادوبي بعنوان برترين سايت انتخاب تركيب رنگ وب سايت در بسياري از سايت ها و شبكه هاي اجتماعي معرفي شده است. ولي حقيقت امر اين است كه اگر ما ديد گرافيكي وسيعي داشته باشيم كه بتوانيم خودمان نحوه استفاده از پالت هاي رنگ اين سايت را دريابيم، يعني اينكه بدانيم كدام رنگ پالت براي پس زمينه و كدام براي فونت و كدام براي دكمه مناسب است. خودمان هم ميتوانيم پالت رنگ سفارشي براي خود ايجاد كنيم. اساس نياز به ابزار انتخاب تركيب رنگ وب سايت اين است كه از ميان تركيب رنگها در قسمت هاي مختلف سايت چگونه استفاده كنيم.ابزار انتخاب رنگ وب سايت به تفكيك موضوع
سايت material.io/color را مشاهده كنيد. اين سايت براي كاربران اندرويد استوديو طراحي شده است ولي ميتواند براي طراحي سايت شركتي سايت ايده هاي خوبي به شما بدهد. براي بدست آوردن نتيجه نهايي شايد بهتراست از سايت ادوبي و سايت متريال همراه با پيچيده ترين كامپيوتر دنيا يعني مغز خود بصورت همزمان استفاده كنيد.براي داشتن يك وب سايت زيبا ابتدا رنگ سازماني خود را به انتخاب كنيد. سپس با ابزار انتخاب رنگ وب سايت ادوبي رنگ هاي كه ترجيح ميدهيد كنار آن بكار ببريد را ببينيد. سپس به سراغ سايت متريال رفته و ببينيد اين سايت به شما چه پيشنهادي ميدهد از تلفيق اين سه ابزار ميتوانيد براحتي رنگ هاي دلخواه خود را انتخاب كنيد.اگر ميخواهيد با ابزار هاي بيشتري براي تركيب رنگ وب سايت آشنا شويد. در زير چند ابزار پركاربرد در زمنيه تركيب رنگ براي وب سايت را معرفي كرده ايم.ابزار هاي محبوب انتخاب رنگ وب سايت :
 Colormind :اين ابزار كه در سايتي به همين نام قرار دارد. ابزاري بسيار مناسب براي طراحان وب است. تمام رنگ هاي پيشنهادي اين سايت با استاندارد وب مطابقت كامل دارند و كاركردن با آن بسيار ساده است با ورود به سايت ، رنگ اصلي سايت خود كه در وسط جعبه رنگ قرار دارد را انتخاب مي كنيد. سپس دكمه Generate را ميفشاريد تا سايت ساير رنگها را در اختيارتان قرار دهد. بعد از اينكه رنگهاي مد نظر خود را يافته و يا ايجاد كرديد، سايت به شما پيشنهاد ميدهد كه كدام رنگ ها را براي سايه ها ، كدام را براي پس زمينه و غيره استفاده كنيد. به اين ترتيب اين سايت سومين پيشنهاد ما براي انتخاب رنگ وب سايت ميباشد.Color Safe:همانطور كه از نام اين ابزار مشخص است، تمركز اصلي آن برروي نمايش صحيح رنگ هاي انتخابي است. هنگامي كه با ابزارههايي مانند Color safe براي انتخاب رنگ كار مي كنيد. دليلي براي نگراني از نحوه نمايش رنگ انتخاب شده نخواهيد داشت.اگر هنگام طراحي يك سايت متوجه شديد كه رنگ شما مرده است و يا بيش از حد شاداب است و نمي دانستيد چگونه بايد اين مشكل را حل كنيد، ابزار انتخاب رنگ سايت Color safe بهترين ابزار براي شماست. شما ميتوانيد در سايت color safe براحتي صدها طيف از رنگ مد نظر خود را مشاهده و مقايسه كنيد. تا در نهايت به رنگ دلخواه خود برسيد.سايت Color Safe به طراحان وب امكان ميدهد كه بر اساس رنگ انتخابي خود رنگ نوشته، پس زمينه و غيره را نيز مشاهده و يا انتخاب كنند، اين امكان علاوه بر كمك به انتخاب رنگ براي گرافيست ها، انتخاب رنگ براي افراد عادي را هم سهل و راحت مي كند و اين ابزار را به چهارمين ابزار پيشنهادي ما براي انتخاب رنگ وب سايت تبديل مي كند.Coolors:در سايت Colors شما با بينهايت پالت رنگ روبرو خواهيد شد كه انواع و اقسام تركيب رنگ ها را به شما پيشنهاد خواهد داد. اگر يك ايده كلي از رنگهاي خود در نظر داريد و بدنبال چيدمان زيبايي از رنگ هاي مد نظر خود هستيد ابزار انتخاب رنگ وب سايت colors بهترين ابزار براي شماست. در اين سايت ميتوانيد براي سليقه خود صدها مثال از تركيبات مختلف را بيابيد و بين آنها يكي را انتخاب كنيد و يا حتي چندين پالت رنگ را باهم تركيب كنيد. بسياري از گرافيست ها اين سايت را براي انتخاب رنگ به سايت هاي ديگر ترجيح ميدهند. زيرا كه يك گرافيست اغلب ميداند چه رنگهايي ميخواهد و بدنبال نمونه هايي از چيدمان اين رنگها با ساير رنگها جستجو ميكند.Paletton:اين ابزار كه در سايتي به همين نام قرار دارد و بسيار شبيه ابزار Color شركت ادوبي است و به شما امكان استفاده از انواع تركيب رنگ ها را ميدهد. اين سايت همچنين امكان مشاهده تركيب رنگ انتخابي بصورت شماتيك را ميدهد كه ميتواند بعنوان ايده اوليه بكارگيري آن در وب سايت استفاده شود. در اين ابزار شما ميتوانيد رنگ ها را در انواع دستگاه ها چك كنيد، تا مطمئن شويد كه رنگ توسط همه مخاطبان سايت شما به يك صورت ديده ميشود. هنگام انتخاب ابزار تركيب رنگ وب سايت بايد به خاطر داشته باشيد كه اين شما هستيد كه بايد ايده اوليه رنگ را انتخاب كنيد. رنگ اصلي سايت خود را انتخاب كنيد. سپس به كمك ابزارهاي انتخاب رنگ براي آن رنگ هاي مكمل و يا مشابه انتخاب كنيد و يا بكمك ابزار هاي انتخاب تركيب رنگ وب سايت رنگ اصلي خود را كمي ويرايش كنيد.مثالي كه براي انتخاب ابزار تركيب رنگ وب سايت ميزنيم به اين صورت است كه :فرض كنيد ميخواهيد در سايت خود از رنگ خاكستري بعنوان تم اصلي استفاده كنيد. اگر تمام ابزار هاي انتخاب تركيب رنگ را هم بكارببريد ولي در انتها تصميم بگيريد كه بعنوان مثال پس زمينه دكمه هاي شما خاكستري ساده اي باشد، كه به هاور موس هم پاسخي ندهد، شما گرافيك خوبي براي سايت انتخاب نكرده ايد. زيرا كه بيننده ممكن است فرض كند كه دكمه غير فعال است و روي آن كليك نكند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۰:۱۵ ] [ مينا ]

براي پاسخ به سوال بازاريابي محتوا چيست بايد به تعريف بازاريابي و محتوا پرداخت و سپس بازاريابي محتوا را تعريف كرد و اصول و روشهاي بازاريابي محتوا را ذكر كرد. اما با توجه به اينكه در مقاله بازاريابي ايميلي چيست؟ بازاريابي را تعريف كرده ايم، و در مقاله هاي چگونه استراتژي بازاريابي محتوا موفق اجرا كنيم؟ و چگونه با استفاده از بازاريابي محتوا برند خود را بشناسانيم؟ با اصول بازاريابي محتوا آشنا شده ايم. بجاي پرداختن به مقدمات در اين مقاله سعي خواهيم كرد كه نكات جديدي در باره بازاريابي محتوا ارائه دهيم. نكاتي كه به موفقيت بازاريابي محتوا كمك كند و تصميم گيري براي سياست گذاري بازاريابي محتوا را ساده تر كند. براي بهره مندي از اين مقاله پيشنهاد ميدهيم مقالات ذكر شده در بالا را ابتدا مطالعه فرمائيد. در مقاله حاضر از مقدماتي مانند نحوه ايجاد مطلب براساس سئو و مانند آن بدليل اجتناب از تكرار مكرارت صحبتي به ميان نيامده است. ولي اين امر به معني كم اهميت بودن اين موارد، در بازاريابي محتوا نيست. بلكه ما انتظار داريم كه علاقه مندان به اين مبحث اين مقدمات را در مقالات بالا مطالعه نموده و سپس اين مقاله را مطالعه نمايند. بازاريابي محتوا چيست
محتوا كليه مطالب يك طراحي سايت در تهران را از متن، عكس، ويدئو، كالا، خدمات را شامل ميشود. بازاريابي محتوا به معني يافتن مخاطب علاقه مند به اين مطالب با اولويت تمايل به خريد كالا و خدمات سايت ميباشد. مثال يك سايت آموزشي ميتواند بينندگاني داشته باشد كه از آموزش هاي رايگان آن سايت استفاده مي كنند. ولي بدون داشتن مخاطباني كه حاضر به پرداخت هزينه بابت آموزش هاي پولي سايت باشد. تداوم حيات سايت غير ممكن است. شايد بهترين مثال براي بازاريابي محتوا سايت هاي ارائه دهنده فيلم باشد، اين سايت ها امروزه آنچنان زياد شده اند كه مخاطب بخوبي ميداند، اگر سايتي فيلمي را براي فروش گذاشته است، ميتوان آن فيلم را در سايت ديگري رايگان دريافت كرد. به اين ترتيب اين سايت ها يكي بعد از ديگري ايجاد و يكي بعد از ديگري برشكسته ميشوند. امروزه اين سايت ها براي كسب درآمد به گرفتن تبليغات روي آورده اند و از دريافت هزينه بابت فروش فيلم صرف نظر كرده اند. گاهي رقباي ما در يك صنعت چنان مبتديانه عمل مي كنند. كه امكان كسب هر گونه درآمدي را منتفي مي كنند. اين امر از مواردي است كه قبل از شروع يك سايت بايد به آن بيانديشيد. زيرا كه اگر نتوانيد از محتواي خود درامد كسب كنيد. بايد برنامه اي براي گرفتن تبليغات داشته باشيد. سوال، در مثال سايت هاي عرضه كننده فيلم چگونه ميتوان با بازاريابي محتوا فيلم هاي عرضه شده در سايت را به فروش رساند؟ پاسخ به اين سوال ميتواند براي ساير محتواها نيز ما را راهنمايي كند.1- يك سايت فيلم دو دسته مخاطب ميتواند داشته باشد:دسته اول مخاطباني كه براي سرگرمي ميخواهند فيلم تماشا كنند.دسته دو مخاطباني كه بصورت حرفه اي و تخصصي فيلم تماشا مي كنند.2- تهيه فيلم هايي براي هر دو دسته مخاطب، كه در سايت هايي رايگان يافت نمي شود.3- تبليغ فيلمها در شبكه هاي اجتماعي و يافتن مخاطبان فيلم4- ايجاد شعارهايي براي تشويق مخاطبان به رعايت كپي رايت فيلم ها و عدم انتشار رايگان آنها5- ايجاد راهي براي به اشتراك گذاري نظر مخاطبان با همديگر و با مديران سايت.6- دريافت ليست فيلمهاي درخواست شده توسط مخاطبان تهيه فيلم هاي ليست و انتشار آن در سايت.7- بررسي آناليز سايت و يافتن حفرات سايت و برطرف كردن آنها و اجراي دوباره تمام اين هفت گامتمام بازاريابي محتوا به همين هفت گام ختم ميشود. مهم نيست شما مرسدس بنز مي فروشيد و يا فيلم و يا موسيقي و يا هر كالا و خدمات ديگري را عرضه ميكنيد. با رعايت اين هفت گام شما ميتوانيد در عرضه هر كالا و خدماتي موفق شويد. باهم اين گام ها را بررسي خواهيم كرد. تا از اين گام ها راهكارهايي براي تمام كالاها و خدمات بيابيم.1- دسته بندي مخاطب
ما در گام اول مخاطبان خود را دسته بندي كرديم، نام اين گام را دسته بندي مخاطب مي گذاريم.دسته بندي مخاطب در بازاريابي با دو هدف انجام ميشود. برخي بازارياب ها اعتقاد دارند. تنها بايد به دسته اي از مخاطب كالا و خدمات را ارائه داد. كه براي كالا و خدمات ما ارزش قائل هستند. اين بدان معني است كه مثلا فقط به مخاطب حرفه اي و يا فقط به مخاطب عام فيلم ها را عرضه كنيم.اين نوع عرضه كالا و خدمات در بين بازارياب هاي برجسته دنيا مورد قبول و استفاده واقع ميشود. براي اجراي اين روش شما اول مخاطب هدف خود را از بين دسته هاي موجود انتخاب كرده و راجع به آن تحقيق مي كنيد.بايد سليقه و نحوه دسترسي مخاطب به كلاي مد نظر را بيابيد، بايد بدانيد كه كدام رقبا با چه قيمت و كيفيتي كالاي شما را در اختيار مخاطب قرار ميدهند.در مثال ما ممكن است انجمن منتقدان و يا دانشگاه و يا اساتيد، فيلم هاي مد نظردانشجويان سينما و تاتر و يا نقادان را بصورت رايگان در اختيار آنها قرار دهند، بنابراين بايد براي اين موضوع از قبل برنامه ريزي شده باشد. تا با شكست مواجه نشد. شناخت دقيق مخاطب و سليقه او به موفقيت و شكست يك مجموعه خواهد انجاميد. در مثال ما يك سايت كه فيلم هاي كوتاه ديويد لينچ را دانلود و با كيفيت مطلوبي زيرنويس دار كرده و در طراحي سايت در تهران خود عرضه مي كند. ميتواند مخاطب خاص خود را براحتي تشويق به خريد كند.سياست دوم در تقسيم بندي مخاطب اجراي سياست هاي مناسب براي هر كدام از دسته بندي ها است. بعد از سال 2011 و بحران اقتصادي حتي متمول ترين بازارياب هاي دنيا روش ارائه محصول به يك دسته مخاطب را فراموش كرده و تلاش كردند كه براي تمام سليقه ها كالاي خود را عرضه كنند. در مقاله هاي قبلي از عرضه گوشي هاي اپل براي مخاطب عامل صحبت كرده بوديم. اين روش دسته بندي و سياست گذاري براي مخاطب بيشترين سود را براي يك سايت به همراه دارد. تعيين سياست بر اساس سليقه هاي متفاوت مخاطبان به اين معني است كه شما از قبل ميدانيد با چه خواسته هايي مواجه ميشويد و براي آن برنامه ريزي مي كنيد. تا بتوانيد براي هر سليقه اي خدمات مناسب ارائه دهيد. در مثال ما ميتوان براي مخاطب عام كه به دنبال سرگرمي است يك مبلغ عضويت سالانه مقرون به صرفه در نظر گرفت، به اين ترتيب كاربر با يكبار پرداخت هزينه يك سال مشتري سايت ميشود و بعد از پايان سال اگر واقعا فيلم هاي سايت نسبت به سايت هاي رقيب از كيفيت بالاتري برخوردار باشند. مخاطب خود را جذب و مخاطب اشتراكش را تمديد مي كند.مشكل ارائه خدمات براي تمام مخاطبان: گاهي به نظر ميرسد كه سليقه مخاطبان چنان متفاوت است كه نميتوان براي تمام مخاطبان كالا و خدمات را در يك مجموعه ارائه داد. در مثال ما ممكن است سايت مخاطباني داشته باشد كه فيلم ها را با زيرنويسي هاي خنده دار بخواهند مشاهده كنند. يا دوبله هاي خنده دار و يا دوبله هاي محلي از فيلم ها را بخواهند. همه ما در بازار با چنين فيلم هايي مواجه شده ايم. علي القائده اين فيلم ها مخاطباني دارند. آيا ميتوان در يك سايت هم فيلم هاي درجه يك دنيا را قرار داد و هم فيلمهايي كه به طرز وحشتناكي عاميانه هستند؟ البته كه ميتوان اينكار را انجام داد. برخي گمان ميكنند حفظ وقار يك مجموعه ارائه خدمات براي مشتريان خاص است. البته ما قصد نداريم آن روش را غلط بدانيم. ولي ميتوان با ارائه خدمات به همه مشتريان شئونانت تمام مخاطبان را نيز حفظ كرد. سايت هايي زيادي وجود دارند كه اينكار را انجام ميدهند. در مثال ما ميتوان براحتي در يك پوشه جداگانه براي مخاطباني كه بدنبال فيلم هاي عامليانه و بي كيفيت هستند، فيلمهاي مد نظر آنها را قرار داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۰:۱۱ ] [ مينا ]

نگاهي به روندهاي جديد طراحي UX وب سايت در سال 2017 :مفاهيمي همچون شخصي سازي، تعامل و انطباق سه واژه كليدي هستند كه همه كاربران وب سايت از تجربه كاربري UX انتظار دارند. بدين معنا كه طراحان وب سايت ها هم اكنون با چالش هايي در خصوص توسعه وب سايتي مواجه هستند كه از طريق پروسه هايي بايد براي كاربران قابل فهم باشد.در اين مقاله قصد داريم شما را با ديدگاه هايي در خصوص جديدترين روندهاي طراحي وب سايت در سال 2017 آشنا كنيم.1. پايان طراحي وب سايت سنتيمفهوم طراحي وب سايت در معناي سنتي در حال محو شدن است. در طراحي سايت سنتي، نقش طراحي بيشتر براي برجسته سازي نماي زيباي وب سايت از ديدگاه مشتريان در نظر گرفته مي شد اما طراحي وب سايت چيزي فراتر از اين هاست.طراحان وب سايت ها در حال حاضر چندان به زيبايي وب سايت اهميت نمي دهند. بلكه تجارب كاربران UX را سرلوحه طراحي وب سايت ها قرار داده اند2. تداخل رابط كاربري (UI)سال 2016، سال تداخلات محاوره اي بود. و يا همانطور كه كريس مسينا (Chris Messina)، مدير ارشد برنامه هاي گوگل بيان كرده:سال 2016، سال تجارت محاوره اي در وب سايت خواهد بود. وي همچنين توضيح داده كه مردم از طريق چت، پيام نگاري و ساير رابط هاي طبيعي زبان با موسسات و شركت ها ارتباط برقرار خواهند كرد. همزمان با پيشرفت پلت فرم هاي پيام نگاري در شبكه هاي اجتماعي و دانلود برنامه هاي مختلف، شركت ها به فكر روش هايي در خصوص چگونگي استفاده از اين موقعيت هاي برتر مي‌باشند.3. فايل هاي gif و انيميشن هاي ديگرفايل هاي gif و انيميشن ها درك عميق تري از طراحي در اختيار بازديدكننده قرار مي دهند و پيچيدگي ها را قابل درك مي نمايند. در صورتيكه به دنبال زيبايي و جلب توجه در وب سايتتان هستيد، مي توانيد از انيميشن و تصاويرgif در طراحي سايت شركتي خود استفاده نماييددر حقيقت فايل هاي gif براي تصاوير كوتاه متحرك كاربرد دارد و يكي از پسوند هاي كم حجم براي استفاده در طراحي سايت محسوب مي شود4. نسل جديد از طراحي ريسپانسيو سايتطراحي ريسپانسيو همچنان يكي از كاربردي ترين روش براي دستيابي به يك UX مناسب است. رسانه معروف CSS، اهميت انعطاف پذيري وب سايت ها را بيان كرده و آنها را مجاز به تطبيق با ابزارهاي مختلف سايت هايي كرده كه در دسترس هستند.5. طراحي سايت مينيمالطراحي سايت مينيمال در سال 2017 اولويت بسياري به خود اختصاص داده است بنابراين كاربران فضايي را مشاهده مي كنند كه شامل تبليغات با موضوعات مختلف بوده و با كليك كاربر، فعال مي گردد اين سبك مينيمال در مورد منوها نيز قابل استفاده مي باشد كه ساده و جذاب است 

6. تصويرسازي داده در طراحي سايتتصويرسازي داده ها در طراحي سايت شركتي بسيار مهم تر از آن چيزي هستند كه شما فكرش را مي كنيد. بدين منظور بيشتر طراحان وب سايت ها و تحليل گران از تصوير سازي داده ها براي معرفي بهتر برند خود استفاده مي نمايند.نمايش اطلاعات به صورت بصري منجر به افزايش درك بهتر كاربران مي شود. به خصوص وقتي از جداول و نمودارهاي رنگي و يا خطوط چشم گير استفاده شود.7. استفاده كمتر تصاوير در سايتاگر به وب سايت هاي جديد سر زده باشيد، حتما متوجه خواهيد شد كه استفاده از تصاوير در طراحي آنها بسيار كمتر از قبل شده و اين به اين معناست كه كاربران ترجيح ميدهند از تصاويري ديدن كنند كه به درستي بيانگر موضوعات مفيد و معرفي بهتر محصولات برندهاست.بهتر است در نظر داشته باشيد كه تصاوير وب سايت شما بيانگر كيفيت و نوع محصولات شركت شما باشد نه چيز ديگري.8. طراحي متريال در طراحي سايتطراحي متريال در سايت در سال هاي اخير توسط گوگل بسيار مورد توجه قرار گرفته و در برنامه هاي همچون جيميل، گوگل مپ، گوگل درايو و يوتيوب از آن استفاده شده است. اين نوع سبك از اواخر سال 2013 وارد دنياي طراحي شد و در سال 2015 به اوج خود رسيد. طراحي متريال روشي است براي ايجاد زنجيره اي از مفاهيم و اهميت آنها بر روي صفحه اصلي سايت كه توجه كاربران را به موضوعات مختلفي از فليم ها و تصاوير جلب ميكند. در اين روش از تصاوير و ابعاد گرافيكي براي افزايش جلوه هاي بصري استفاده مي شود.9. وب سايت هايي با اسكرول طولانيمزايا و معايبي براي سايت هايي وجود دارد كه براي مشاهده به اسكرول طولاني نياز دارند. همه ما قطعا با چنين سايت هايي مواجه شده ايم. به خصوص در وب سايت هاي توييتر، فيس بوك و اينستاگرام.براي مثال شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام و فيس بوك تا ساعت ها كاربران خود را مشغول مشاهده مطالب و سرگرمي هايي مي كنند و كاربران براي ادامه مطالب بايستي اسكرول نمايند. برخي از سايت ها همچنين از جداول و نمودارهايي بسيار بلند و ادامه دار در قسمت صفحه اصلي خود استفاده مي كنند كه براي مشاهده مطالب آنها بايد دكمه اسكرول را بالا و پايين برد.بسياري از سايت ها از گذاشتن منوها پرهيز مي كنند و به جاي آن ها همه چيز را در يك صفحه طولاني قرار مي دهند. اين چنين سايت ها را مي توان با تصاوير، تايپوگرافي و فيلم ها تغيير داد.10. اهميت يافتن تايپو گرافي در طراحي سايتاين روزها چاپ تصاوير در فضاهاي مجازي بيش از پيش حائز اهميت است.در سال 2016 چاپ تصاوير با ابعاد بزرگ رونق داشته و در سال 2017 به اوج خود رسيده است.برندهاي تجاري از رنگ هاي پويا و جذاب براي تبليغات سايت خود استفاده مي كنند. اين رنگها، طراوت و جذابيت خاصي به كيفيت خدمات بخشيده و تاثيرات آنها را دو برابر مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۴۵:۲۰ ] [ مينا ]

همان طور كه پيش از حضور در مراسم يا قرار نگران سر و وضع خود هستيد و به لباس هايتان مي رسيد. توجه به عطر و ادكلني هم كه مي زنيد مي تواند در تصوير شما در ذهن مخاطب تأثير گذار باشد و حتي نكته تعيين كننده شخصيت شما باشد! استفاده از خريد عطر و ادكلن و خوشبو كردن بدن قبل حضور در مكان هاي مختلف كار بسيار پسنديده اي است.اما هر كاري پسنديده اي نيز قوانين و شرايطي دارد كه تبعيت نكردن از آن به جاي نتيجه مثبت حتي نتيجه منفي را به دنبال خواهد داشت.اگر مي خواهيد براي حضور در مكان ها و شرايط مختلف از عطر استفاده كنيد،به خوبي بايد از تناسب عطر با شرايط مختلف آگاه باشيد. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا اين قوانين و شرايط را مرور كنيم.
عطر مناسب براي مكان و شرايط مختلف : محافل رسمي خيلي شيك و رسمي!
براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ ، گرم ، شيرين و تند استفاده كنيد. به عطرهايي كه معمولاً بوي شكلات و ميوه هاي تابستاني را مي دهند عطرهاي شيرين و گرم مي گويند و به عطرهايي هم كه از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند عطرهاي تلخ مي گويند.عطر مناسب براي مكان و شرايط مختلف: مجالس دوستانه با طراوتي آرامش بخش
غالبا عطرهايي كه در مجالس دوستانه استفاده مي شوند عطرهاي سرد و ترش هستند به خاطر حس طراوت و آرامشي است كه منتقل مي كنند. عطرهاي سرد يك حس خنكي ، شادابي  و جواني را به آدم القا ميكنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مركبات مي افتيد.عطر مناسب براي مكان و شرايط مختلف: در هواي سرد ، سنگين باشيد!
در فصل هاي سرد همچون زمستان و پاييز از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده كنيد. در اين فصل ها ، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است .
زمستان
عطر مناسب براي مكان و شرايط مختلف: محيط هاي ورزشي ، سرد باشيد!
عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز مي شوند. احتمالاً ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع مي كنند.عطر مناسب براي مكان و شرايط مختلف: در هواي گرم ، فقط خنك باشيد!
در فصل هاي گرمي همچون بهار و تابستان بر خلاف فصل هاي سرد شما بايد خنك باشيد! هر چند كه به دلايل مختلف ماندگاري خريد عطر در هواي گرم كمتر است و رايحه خنك هم آنچنان ماندگار نيست. ولي مي توانيد با راهكارهايي كه در اينجا گفته شده ماندگاري عطرتان را بيشتر كنيد.  پس براي اين فصل ها بيشتر به دنبال رايحه هاي خنك و ترش باشيد. معمولا عطرهايي كه اساس آنها بر پايه گروه مركبات معطر طراحي شده همين حس خنكي را در شما ايجاد مي‌كنند. تركيبات اين گروه در برگيرنده برگ‌هاي مركبات است. در اين گروه بويايي، رايحه‌هاي خنك و شاداب مركبات با گياهان معطري مثل نعناع، زيره، رزماري، ترخون، آويشن و بسياري گياهان معطر ديگر تركيب شده و نتيجه هم اين مي‌شود كه رايحه‌ نهايي حسي شاداب و خنك را در شما زنده مي‌كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۴۵:۱۴ ] [ مينا ]

طراحي سايت در تهران : شركت طراحي سايت و سئو سايت اينتن واقع شهرك غرب تهران فعاليت خود را در زمينه ي طراحي وب سايت در تهران و بهينه سازي سايت ، توليد نرم افزار هاي تحت وب ، اپليكيشن هاي موبايل ، بازاريابي اينترنتي و..از سال ۱۳۸۶آغاز كرده است .
انتخاب شركت طراحي سايت در تهران
يكي از معضلاتي كه صاحبان صنايع در راه اندازي كسب و كارشان دارند ، انتخاب شركت طراحي سايت در تهران مي باشد . تهران اولين كلانشهر و پايتخت ايران بيش از ۴۰۰ شركت فعال در حوزه طراحي سايت را در خود جاي داده است . در اين بين انتخاب يك شركت برتر از بين اين همه شركت كاري سخت است .
اما در انتخاب شركت مورد نظرمان براي طراحي سايت بايد چه موضوعاتي را مد نظر قرار دهيم ؟ ۱- داشتن پشتيباني حرفه اي و خدمات پس از فروش ۲- دسترسي به مديران ارشد شركت در اسرع وقت ۳- ارائه اطلاعات با صداقت در جلسات اوليه ۴- يافتن شركتي كه با سيستم هاي مديريت محتواي متن باز به ارائه خدمات مي پردازند .
اين شركت با ارائه ي نمونه هاي كاري متنوع در زمينه هاي مختلف رضايت مشتريان خود را جلب كرده است،  يكي از اصول ساخت سايت در شركت اينتن ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو و استفاده از استاندارد هاي طراحي سايت در تماني پروژه هاي خود مي باشد.
طراحي سايت در تهرانطراحي سايت در تهران
 شركت طراحي سايت در تهران
با توجه به نياز و درخواست مشتري ، تمامي سايت هاي طراحي شده در اين مجموعه داراي حالت ريسپانسيو (واكنش گرا ) بوده و با انواع نمايشگر ها  مرورگر ها و موبايل ها سازگار مي باشند كه در اصطلاح به اين خاصيت موبايل فرندي گفته مي شود. خاصيت موبايل فرندلي در طراحي سايت اهميت زيادي داشته و اخيرا به يكي از معيار هاي مهم در رتبه بندي سايت ها نوسط موتور هاي جستجو تبديل شده است.
اين شركت طراحي سايت در تهران علاوه بر طراحي سايت اپليكيشن ها و نرم افزار هاي اندرويدي موبايل نيز توليد كرده و بخشي از تيم ورك خود را به اين امر اختصاص داده است ، اخيرا استفاده از اين نوع نرم افزار ها رايج شده و كسب و كار هاي كوچك و بزرگ در آينده ي نزديك مانند سايت هاي اينترنتي ، هركدام نرم افزار خاص خود را در زمينه هاي كاري خودشان خواهند داشت.
استفاده از راهكار هاي بازاريابي اينترنتي يكي ديگر از تخصص هاي گروه اينتن مي باشد ، اين نسل جديد بازاريابي در قالب ايميل ماركتينگ (ارسال ايميل تبليغاتي) ، بازاريابي محتوا ، تبليغات كليكي ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و.. شكل گرفته و با توجه به نياز مشتري و نوع كسب و كار نحوه ي استفاده از اين روش ها متفاوت بوده و هركدام تكنيك هاي خاص خود را طلب مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۴۵:۰۹ ] [ مينا ]

تحصيل كردن در كشور انگلستان براي بسياري از افراد قابل توجه و با اهميت است، چرا كه دانشگاه هاي كشور انگلستان در زمره با كيفيت ترين دانشگاه هاي جهان قرار دارند و با تحصيل در يكي از دانشگاه هاي انگلستان فرد مي تواند به بهترين ها دست پيدا كند.
بطور مثال، اخذ بورسيه تحصيلي در مقاطع بالاتر، يافتن شغلي مناسب در تمام كشور هاي دنيا و در نتيجه ساختن آينده اي درخشان و با تحصيل كردن در انگلستان مي توانيد آينده اي روشن براي خود بسازيد، حتي اگر هدف اصلي شما رفتن به انگلستان باشد اما موقعيت رفتن برايتان فراهم نباشد مي توانيد با تحصيل كردن در انگلستان، به عنوان يك پل براي رفتن خود استفاده كنيد.
كشور انگلستان با در اختيار قرار دادن تسهيلات ويژه اي به دانشجويان و فارغ التحصيلان اين كشور زمينه ي اخذ اقامت انگلستان را توسط ايشان پس از دوره تحصيليشان فراهم آورده است. وكلاي پايه يك دادگستري ايران موسسه مهاجرتي آريانا پارس شما را در زمينه اخذ اقامت دائم انگلستان ياري مي رسانند.
تحصيل قبل دانشگاهي كشور انگلستانبواسطه قدمت دانشگاه هاي ممتاز در سيستم آموزشي انگلستان و امكانات بسيار ويژه اي كه كشور انگلستان در اختيار دانشجويان خارجي براي تحصيل در انگلستان قرار مي دهد، كشور انگلستان همواره مورد توجه علاقه مندان به تحصيل در معتبر ترين مراكز علمي و همه افرادي كه متقاضي اخذ اقامت دائم انگلستان بوده اند، قرار گرفته است. تحصيل در مقاطع دبستان و دبيرستان در بهترين مدارس خصوصي و دولتي انگلستان ميسر است و اين كشور براي از بين بردن دغدغه خانواده ها در رشد و تربيت دانش آموزان در محيطي بيگانه، شرايط ويژه اي را نظير محيا كردن خوابگاه هاي دانشجويي با امكانات پيشرفته، تهيه غذاي اسلامي و حلال، فراهم كردن بستر نظارت مستمر اولياي دانش آموز بر روند تحصيلي و زندگي  و بسياري ديگر از امكانات را جهت تسهيل و بهبود بخشيدن زندگي در حين تحصيل در انگلستان بوجود آورده است.
هزينه هاي تحصيل و زندگي در انگلستان در دوره دبيرستان و دانشگاه در حدود 20 تا 25 هزار پوند انگلستان است كه اين هزينه شامل هزينه مدرسه، خوابگاه، غذا، بيمه و … مي باشد. گفتني است كه دانش آموزان پس از سپري كردن دوره دبيرستان در انگلستان امكان ورود به بهترين دانشگاه هاي اين كشور  را دارا مي شوند، و با توجه به درآمد قشر تحصيل كرده در كشور انگلستان كه ميزان 5 تا 6 هزار پوند به صورت ماهيانه مي باشد، صرف هزينه براي تحصيل فرزندانتان در انگلستان، سرمايه گذاري بسيار ارزشمندي در راستاي آينده ايشان مي باشد. لازم به ذكر است كه دانشجويان مشغول به تحصيل در كشور انگلستان پس از اتمام دوره تحصيلي خود به راحتي مي توانند جهت دريافت اقامت دائم انگلستان اقدام نمايند و پس از گذراندن 4 سال به شهروند انگلستان تبديل شوند.نكته قابل توجه، يك شهروند انگليسي مي تواند جهت دريافت اقامت انگلستان براي افراد خانواده خود اقدام نمايند و اين بدان معني است كه خانواده دانشجو نيز مي تواند به وي ملحق شود.
از آنجا كه انگلستان امكانات بسيار ويژه اي در اختيار دانشجويان خارجي براي تحصيل در انگلستان قرار مي دهد، اين كشور همواره مورد توجه علاقه مندان به تحصيل در معتبر ترين مراكز علمي و همه افرادي كه متقاضي اخذ اقامت دائم انگلستان بوده اند، قرار گرفته است.
تحصيل در مقطع ليسانس كشور انگلستانبر خلاف دوره ليسانس كه در بسياري از كشورها كه 4 سال و يا حتي بيشتر است، دوره ليسانس در كشور انگلستان سه ساله است اين نكته كه فرد متقاضي بعد از گذراندن دوره سه ساله ليسانس مي تواند براي دوره يك ساله فوق ليسانس انگلستان اقدام كند و پذيرش بگيرد، براي خيلي از دوست داران تحصيل در انگلستان به عنوان يكي از دلايل مهم جهت انتخاب اين كشور براي تحصيل در مقطع كارشناسي محسوب مي شود. هر فرد متقاضي براي ورود به دوره ليسانس بايد مدرك IELTS با نمره 5.5 -6 را دارا باشد. اخذ مدرك زبان هم در ايران ميسر مي باشد و هم فرد متقاضي مي تواند دوره هاي آموزش زبان انگليسي را در داخل كشور انگلستان سپري كند. گفتني است دانشجويان متقاضي اخذ پذيرش در مقطع ليسانس در كشور انگلستان مجوز همراه داشتن همراه را در اين مقطع را نخواهند داشت.
هزينه هاي زندگي
هزينه هاي زندگي در انگلستان براي دانشجويان به صورت ميانگين بين 800 تا 900 پوند در ماه مي باشد كه شامل هزينه هاي مسكن، غذا، رفت و آمد، بيمه و ساير هزينه هايي است كه دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصيل و در مقطع ليسانس در كشور انگلستان مي باشد.
حق كار
دانشجويان مقطع كارشناسي كشور انگلستان مجوز كار در محدوده اي 10 ساعته بصورت هفتگي دارا مي باشند و ميانگين حقوق اين افراد حدودا بين 8 تا 12 پوند به ازاي هر ساعت مي باشد كه مجموع درآمدهاي حاصله از كار دانشجويي ميتواند بخشي از هزينه هاي زندگي و تحصيل فرد را در يك سال پوشش دهد.
حال اين سوال مطرح ميگردد كه آيا هر كس مي تواند در حين تحصيل خود ، كار دانشجويي پيدا كند يا خير ؟
پيدا كردن كار دانشجويي در هر كشوري به پارامترهاي متفاوتي نظير سطح آگاهي فرد از زبان كشورها، تجربه كاري، ويژگي هاي شخصي فرد، زمان ورود شخص به كشور و چندين عامل ديگر وابسته است. وليكن تجربه ارزشمند وكلاي موسسه مهاجرتي آريانا پارس مبين اين مطلب است كه فقط به دليل ويژگي هاي شخصي متفاوت ( مثل عدم وفق پذيري با محيط، سطح ضعيف برقراري ارتباط و يا عوامل مشابه ) مي باشد.
تحصيل در مقطع فوق ليسانس در انگلستانكشور انگلستان مي تواند يكي از بهترين انتخاب هاي هر فرد براي تحصيل در خارج از كشور و گذراندن مقطع فوق ليسانس محسوب گردد چرا كه طول مدت اين دوره 1 سال مي باشد و با توجه به اينكه آموزش در كشور انگلستان در سطح بسيار بالايي صورت مي پذيرد، افراد پس از گذراندن مقطع فوق ليسانس از كشور انگلستان به سطحي از توانايي و تجربه دست مي يابند كه قادر خواهند بود آينده اي روشن را براي خود و خانواده خود فراهم كنند.
هر متقاضي براي تحصيل در اين دوره بايد مدرك زبان انگليسي IELTS با نمره 6-6.5 را داشته باشد. اما براي كساني كه اين نمره IELTS را ندارند اصلا جاي نگراني نيست زيرا دوره هاي ويژه اي براي كساني كه نمره 5.5 را دارند فراهم شده كه به دوره Pre-master و يا Pre-sessional شناخته مي شوند، اين دوره ها نه تنها براي افرادي است كه نياز به كسب نمره زبان بالاتري دارند بلكه مناسب براي علاقه منداني است كه قصد دارند رشته تحصيلي خود را تغيير دهند و مي توانند به راحتي با گذراندن اين دوره 6 ماهه براي فوق ليسانس اقدام كنند.
موسسه مهاجرتي آريانا پارس شمارا در راستاي كسب اطلاعات بيشتر در دوره Pre-Master به صفحه مربوط به اين دوره ها دعوت مي نمايد. در ضمن ذكر اين مطلب هم حائز اهميت است كه در دوره كارشناسي ارشد فرد متقاضي مي تواند همسر و فرزندان زير 18 سال خود را به طور همزمان ببرد ، گفتني است كه همسر فرد متقاضي نيز در انگلستان از اجازه كار برخوردار است.
حال اين سوال مطرح ميگردد كه آيا هر كس مي تواند در حين تحصيل خود، كار دانشجويي پيدا كند يا خير ؟
پيدا كردن كار دانشجويي در هر كشوري به پارامترهاي متفاوتي نظير سطح آگاهي فرد از زبان كشورها، تجربه كاري، ويژگي هاي شخصي فرد، زمان ورود شخص به كشور و چندين عامل ديگر وابسته است. وليكن تجربه ارزشمند وكلاي موسسه مهاجرتي آرياناپارس مبين اين مطلب است كه فقط به دليل ويژگي هاي شخصي متفاوت ( مثل عدم وفق پذيري با محيط، سطح ضعيف برقراري ارتباط و يا عوامل مشابه ) مي باشد.
هزينه هاي زندگي
هزينه هاي زندگي در انگلستان براي دانشجويان به صورت ميانگين بين 800 تا 900 پوند در ماه مي باشد كه شامل هزينه هاي مسكن، غذا، رفت و آمد، بيمه و ساير هزينه هايي است كه دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصيل و در مقطع فوق ليسانس در كشور انگلستان مي باشد.
حق كار
دانشجويان مقطع كارشناسي كشور انگلستان مجوز كار در محدوده اي 20 ساعته بصورت هفتگي دارا مي باشند و ميانگين حقوق اين افراد حدودا بين 9 تا 12 پوند به ازاي هر ساعت مي باشد كه كه مجموع درآمدهاي حاصله از كار دانشجويي ميتواند بخشي از هزينه هاي زندگي و تحصيل فرد را در يك سال پوشش دهد.
تحصيل در مقطع دكترا در انگلستاندر تمامي كشورها دوره دكترا دوره اي 4-5 ساله است اما بدليل نظام آموزشي قوي حاكم در انگلستان طول دوره دكترا 2.5-3 سال است. كساني كه چه در انگلستان و يا هر كشور ديگري در مقطع فوق ليسانس فارغ التحصيل شده باشند مي توانند براي پذيرش در اين دوره اقدام كنند. مدرك زبان مورد نياز براي دوره دكترا IELTS 6.5 است.
يك دوره فوق العاده در انگلستان قبل از مقطع دكترا وجود دارد به نام Pre-PhD ، اين دوره 6 ماهه براي كساني كه proposal تا به حال ننوشته اند و دانش زيادي در اين رابطه ندارند و در مورد مقاله نويسي هم تجربه اي ندارند، دوره اي بسيار مفيد است و با گذراندن اين دوره مي توانند مقطع دكترا را به نحو احسن بگذرانند. علاقه مندان به تحصيل در اين دوره مي توانند با هفته اي 30 ساعت كار هزينه هاي خود را به حداقل برسانند چه بسا كه دوره دكترا بهترين موقعيت كاري را براي افراد دارد و با همكاري با اساتيد دانشگاه مي توانند اين دوره تحصيلي را شبيه به دوره كاري بكنند.
بردن همراه (همسر) و فرزندان زير 18 سال در دوره دكترا ميسر است و فرزندان مي توانند به راحتي از سيستم آموزشي پيشرفته انگلستان استفاده كرده و به تحصيل بپردازند.
هزينه هاي زندگي
هزينه هاي زندگي در انگلستان براي دانشجويان به صورت ميانگين بين 800 تا 900 پوند در ماه مي باشد كه شامل هزينه هاي مسكن، غذا، رفت و آمد، بيمه و ساير هزينه هايي است كه دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصيل و در مقطع دكترا در كشور انگلستان مي باشد.
حق كار
دانشجويان مقطع دكترا كشور انگلستان مجوز كار در محدوده اي 30 ساعته بصورت هفتگي دارا مي باشند و ميانگين حقوق اين افراد حدودا بين 12 تا 17 پوند به ازاي هر ساعت مي باشد كه كه مجموع درآمدهاي حاصله از كار دانشجويي ميتواند بخشي از هزينه هاي زندگي و تحصيل فرد را در يك سال پوشش دهد.
حال اين سوال مطرح ميگردد كه آيا هر كس مي تواند در حين تحصيل خود، كار دانشجويي پيدا كند يا خير ؟
پيدا كردن كار دانشجويي در هر كشوري به پارامترهاي متفاوتي نظير سطح آگاهي فرد از زبان كشورها، تجربه كاري، ويژگي هاي شخصي فرد، زمان ورود شخص به كشور و چندين عامل ديگر وابسته است. وليكن تجربه ارزشمند وكلاي موسسه مهاجرتي آريانا پارس مبين اين مطلب است كه فقط به دليل ويژگي هاي شخصي متفاوت ( مثل عدم وفق پذيري با محيط، سطح ضعيف برقراري ارتباط و يا عوامل مشابه ) مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۴۵:۰۵ ] [ مينا ]

امروزه كشور انگلستان به دلايل متعددي مقصد انتخابي بسياري از هموطنان براي مهاجرت است و همواره افراد به دنباي يافتن پاسخ سوالات خود و يافتن شرايط مهاجرت به انگلستان هستند. سوالاتي در زمينه اخذ ويزاي تحصيلي انگلستان و يا ويزاي Tier 4 انگلستان , چگونگي اخذ ويزاي كار انگلستان يا همان ويزاي Tier 2 انگلستان , سرمايه گذاري در انگلستان و يا ويزاي Tier 1 انگلستان و اخذ اقامت از طريق سرمايه گذاري در انگلستان و در نهايت چگونگي اخذ اقامت دائم انگلستان . موسسه حقوقي توسعه گران مهر با بهره گيري از كادر وكلاي مجرب شما را براي دستيابي به اين اهداف و شرايط مهاجرت به انگلستان ياري مي نمايد.
در اين مقاله سعي شده شرايط مهاجرت به انگلستان به طور كلي مورد بررسي قرار گيرد.
روش ها و شرايط مهاجرت به انگلستانما در اين مقالات به بررسي روش ها و شرايط مربوطه پيرامون مهاجرت به انگلستان مي پردازيم. همچنين جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاورين موسسه حقوقي توسعه گران مهر تماس حاصل فرماييد.
اخذ اقامت انگلستان از طريق ازدواج
شرايط مهاجرت به انگلستان از طريق ازدواج؛ به طور كلي ميتوان گفت براساس قواعد حقوق بين الملل خصوصي چنانچه علقه زوجيت فيمابين دو فرد وجود داشته باشد فرد متقاضي ميتواند براي دريافت ويزا و اقامت كشور طرف مقابل اقدام كند. طبق قوانين كشور انگلستان نيز اگر شما قصد آن را داريد كه با يك فرد مقيم يا شهروند كشور انگلستان ازدواج كنيد ميتوانيد پس از ازدواج و اثبات مواردي براي دريافت اين ويزا و اقامت انگلستان اقدام كنيد.
براي دريافت اين ويزا هردو طرف بايد داراي سن بيش از 18 سال باشند. شخص درخواست دهنده ازدواج در انگلستان بايد مداركي دال بر درآمد و توانايي مالي خود ارائه دهد كه مبين اين موضوع باشد كه ميتواند خود و همسرش را بدون نياز به كمك هاي دولتي ساپرت نمايد. شخص متقاضي اين ويزا بايد به سفارت كشور انگلستان در كشور خود مراجعه و درخواست خود را به همراه كليه مدارك مثبت زوجيت و مدارك لازم دال بر اقامت و شهروندي همسر خود را ارائه دهد.
با دريافت اين ويزا شما اجازه كار, تحصيل و زندگي در خاك انگلستان را بدست مي آوريد و رعايت موارد خاص و پس از طي مدتي 5 ساله ميتوانيد به اقامت دايم كشور انگلستان دست يابيد.
اخذ تابعيت انگلستان از طريق تولد
يكي از شرايط مهاجرت به انگلستان از طريق طريق تولد مي باشد، معمولا كشورها براي اعطاي تابعيت خود از طريق تولد از يكي از دو معيار خون يا خاك و يا تركيبي از هردو استفاده ميكنند. از سال 1983 به بعد و با تصويب قوانين جديد , نظام حقوقي كشور انگلستان براساس معيار خون تنظيم شده است و اين بدان معني است كه بايد حداقل يكي از والدين فرد بريتانيايي باشند تا بتواند با تولد در خاك بريتانيا و يا كشور ديگري تابعيت انگلستان را كسب كند. در واقع اين تابعيت به هر فردي كه از پدر يا مادري بريتانيايي متولد شود تحميل ميگردد و صرف تولد در خاك بريتانيا موجب كسب تابعيت براي فرد نيست.
اخذ اقامت از طريق سرمايه گذاري در انگلستان
ويزاي Tier 1 يا ويزاي سرمايه گذاري انگلستان از شرايط مهاجرت به انگلستان مي باشد و به طور كلي به سه دسته تقسيم مي شود:
investor.1 سرمايه گذاري در انگلستان
تا قبل از 6 نوامبر 2014 براساس سيستم امتياز بندي(point based system) شما براي درخواست ويزاي سرمايه گذاري انگلستان شما نيازمند اين بوديد كه داراي حداقل نقدينگي معادل يك ميليون پوند (1.000.000) باشيد كه 750.000 پوند آن در شركت ها و موسسات قانوني انگلستان و 250.000 پوند آن در هر زمينه اي كه خود مايل باشيد به كار گرفته مي شود.از طرف ديگر دارايي هاي شخص منهاي بدهي هاي او نبايد كمتر از دو ميليون (2.000.000) پوند باشد.
مبلغ 750.000 پوند از اين سرمايه در حسابي به صورت بلوكه قرار ميگيرد و شما فقط حق دريافت و استفاده از سود پول خود را داريد. 250.000 پوند باقيمانده در اختيار فرد قرار ميگيرد كه ميتواند آزادانه به تجارت يا خريد ملك بپردازد. ميتوان گفت براي دريافت اين ويزا شما نيازي به مدرك تحصيلات آكادميك نداريد و داشتن مدرك زبان ضروري نيست.همچنين با دريافت ويزاي سرمايه گذاري انگلستان شما ميتوانيد همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشيد.
بعد از 6 نوامبر 2014 تغييراتي در قوانين ويزاي سرمايه گذاري انگلستان ايجاد شد و از آن تاريخ به بعد براي درخواست ويزاي سرمايه گذاري انگلستان نقدينگي شما نبايد كمتر از 2 ميليون پوند باشد. اين وجه بايد درتملك متقاضي يا همسر او باشد و فرد بايد بتواند اثبات كند كه از چه طريقي آن را بدست آورده است.
شما با دريافت ويزاي سرمايه گذاري انگلستان ميتوانيد حداكثر به مدت 3 سال و 4 ماه در بريتانيا اقامت داشته باشيد و اين مدت قابل تمديد براي 2 سال ديگر است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۴۴:۵۹ ] [ مينا ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب