اطلاعيه
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 47
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 446
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

وبسايت شركت در صورتي كه درست اجرا شود مي‌تواند به عنوان بزرگترين ابزار فروش و بازاريابي شما باشد. بسياري از افراد و سازمان‌ها بر اين باورند كه با راه‌اندازي يكباره سايت جديد كار آنها كامل شده و سايت بايد براي آنها صدها مشتري راغب و سفارش را به ارمغان بياورد؛ در صورتيكه راه‌اندازي يك وبسايت تنها آغاز راه است. راه‌اندازي يك وب سايت جديد معادل استخدام يك فروشنده جديد است. در مورد استخدام جديد، سازمان شما بايد به احتمال زياد آموزشي ارائه دهد و پس از آن عملكرد را در طول زمان براي اطمينان از حداكثر بازده سرمايه‌گذاري اندازه‌گيري كند. به طور مشابه يك طراحي سايت در تهران با عملكرد بالا نياز به توجه منظم، پرورش و اندازه‌گيري عملكرد دارد.با توجه به آنچه كه گفته شد، تكنيك‌هاي متعدد زيادي وجود دارد تا كسب و كار شما بتواند عملكرد خوبي را براي اعمال بر روي وبسايت خود تضمين كند. هدف از اين تكنيك ها بايد بهبود اين سه چيز باشد:نرخ تبديل وبسايترتبه‌بندي نتايج جستجوي گوگلحفظ مشترييافتن مشتري براي وبسايت خود يك كار سخت و وقت گير است؛ اما اگر تكنيك‌هاي مناسب آن را بدانيد براحتي مي‌توانيد بازديدكنندگان خود را به مشتري تبديل كنيد. در اين مقاله ما بهترين تكنيك‌ها را براي بدست آوردن بازديدكنندگان بيشتر براي يك وبسايت بيان مي‌كنيم. چت زنده (live chat) ايجاد كنيد
مشتريان دوست دارند به سؤالات آنها بلافاصله پاسخ داده شود و هيچ چيز بهتر از ويژگي چت زنده براي تسهيل اين امر نيست. مشترياني كه در مورد محصول خيلي مطمئن نيستند، هنگامي كه با فردي از شركت ارتباط برقرار مي‌كنند، ايده بسيار خوبي از كسب و كار نوپاي شما مي‌گيرند. آنها احتمالا تمايل بيشتري به چت زنده نسبت برقراري تماس تلفني دارند. به اين ترتيب مي‌توانيد بسياري از بازديدكنندگان وبسايت را به مشتريان خود تبديل كنيد.اعتمادسازي در مشتريان جديد با استفاده از ديدگاه مشتريان قبلي (Testimonials)
ديدگاه مشتريان مي‌تواند بسيار مؤثر براي وبسايت باشد به اين دليل كه كاربراني كه قبلا محصولات شما را امتحان كرده‌اند بازخورد واقعي براي ديگران مي‌تواند داشته باشد. افراد براي اطمينان يافتن از خريد محصول نياز به تلنگر خاصي دارند و اين تلنگر مي‌تواند نظرات مثبت مشتريان قبلي در استفاده از اين محصول باشد كه خواننده را بايد درگير كند و او را به طور كامل شيفته كند. ديدگاه مشتريان شامل نام كامل، عكس و نظرات كاربر است. بنابراين خوانندگان اغلب با يك بررسي (ديدگاه مشتريان قبلي) معتبر تحت تأثير قرار مي‌گيرند و احتمال بيشتري دارد محصول شما را خريداري كنند. اثر لوگو
چگونه ممكن است يك لوگو (آرم) بر روي نرخ تبديل اثر بگذارد. لوگوها ممكن است ضروري به نظر نرسد اما نقش بسيار مهمي در افزايش نرخ تبديل دارند. براي مثال زماني كه يك شركت معروف لوگوي طراحي سايت در تهران خود را حذف كرد نرخ تبديل آن به 9.9% كاهش يافت. مي‌توانيد همه وبسايت‌هاي مهم را كه از لوگوي بزرگ براي جذب بازديدكنندگان استفاده كرده‌اند بيابيد. لوگو نه تنها ترافيك را افزايش مي‌دهد بلكه باعث افزايش كسب درآمد نيز مي‌شود.سرعت وبسايت
سرعت وبسايت شما تأثير بسيار زيادي بر روي بازديدكنندگان و نرخ تبديل دارد. شما وبسايت‌هاي محبوبي مانند آمازون و Ebay را پيدا خواهيد كرد كه سريعا بارگذاري مي‌شوند. اين امر باعث مي‌شود گردش بازديدكنندگان افزايش يابد و نرخ تبديل در كسب درآمد وبسايت بهبود مي‌يابد.آدرس‌هاي ايميل را جمع آوري كنيد
بازاريابي ايميلي يكي از مهمترين راه‌هاي تبديل بازديد كننده به مشتري در نظر گرفته مي‌شود. آدرس‌هاي ايميل بازديدكنندگان را با استفاده از پيشنهاداتي مانند كتاب الكترونيك رايگان، مشاوره رايگان يا هر چيز ديگري كه بازديدكنندگان را وادار به اشتراك گذاري شناسه ايميل خود مي‌كند جمع آوري كنيد. حالا با اين افراد از طريق كمپين‌هاي بازارايابي ايميلي كه در آن محتواي اطلاعاتي و تبليغاتي بيشتري به آنها ارائه مي‌دهيد تعامل كنيد. به آنها دلايلي ارائه دهيد كه تا آنها را متقاعد سازيد كه محصول شما را خريداري كنند.از صفحه مقايسه استفاده كنيد
اگر شما در بازاري هستيد كه تقاضاي زيادي دارد، شانس يافتن تعداد زيادي رقبا در بازار مشابه وجود دارد؛ اين بدان معناست كه مشتريان محصولات شما را قبل از خريد با رقيب‌تان بررسي مي‌كنند. چرا به مشتريان بالقوه خود با يك صفحه فرود كه اين مقايسه‌ها را داشته باشيد كمك نمي‌كنيد؟ به آنها دلايلي ارائه دهيد كه چرا آنها بايد محصول شما را از ميان رقبا انتخاب كنند. مي‌توانيد اين كار را در قالب يك نمودار مقايسه شده با تصاوير، اعداد و نمادها انجام دهيد.اطمينان حاصل كنيد كه اولين باري كه مشتري سايت شما را مي‌بيند فراموش نشدني براي او باشد. براي يك رابطه طولاني و پربار با مشتري سخت كار كنيد. مشتريان خود را درك كنيد، به بهبود عمكرد طراحي سايت در تهران خود متعد باشيد و از همه نكات گفته شده در بالا استفاده كنيد. در وب 24 مشتاق دريافت نظرات شما هستيم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۹:۴۴ ] [ مينا ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب